ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformu 3,5 Yaşında, 8.000 Kişiye Ulaştı...

13 Şubat 2012 yılında kurulan ERP Komitesi, 13 Temmuz 2015 tarihinde, 8.000’den fazla üye ve takipçi sayısına ve 5.000’den fazla sosyal medya takipçi sayısına ulaştı.


13 Temmuz tarihine kadar geçen 3,5 yıllık (42 ay) faaliyet süresi içinde:

Kurumsal Çözümler Rehberi, Kurumsal Başarı Hikayeleri, Kurumsal Çözüm Önerileri olmak üzere 3 rehber yayınlandı.

Akademisyenler tarafından, Akademik, Genel ve Süreçler Serisi olarak 8 yayın oluşturuldu
1 kez zirve düzenlendi.
Bu zirvede ERP Pazarı ve Perakende Sektöründeki Eğilimler olmaz üzere 2 kez panel düzenlendi. Bu zirvede 2 gün boyunca 600 kişi başarı hikayeleri, paneller ve konuşmacıları izledi. Akademik yayınlara web sitemizden ücretsiz olarak erişilebilir.

Tekstil, Otomotiv ve İnşaat sektörü olmak üzere 3 çalışma grubu bir araya geldi.
Bu çalışma grupları tarafından şu ana kadar İnşaat ve Otomotiv sektörüne yönelik 3 sektörel rapor oluşturuldu ve yayınlandı.

24 kez seminer düzenlendi.
Yönetim Danışmanları ve Akademisyenler tarafından düzenlenen 24 seminere 300’den fazla katılımcı ücretsiz olarak katıldı.Bu seminerler arasında Adım Adım ERP, Adım Adım CRM, Adım Adım İş Zekası, Stratejik Planlama, Depo Yönetimi, Tedarik Zinciri Yönetimi, Talep Tahminleme, Kurumsallaşma ve ERP, Başarılı Proje Yönetimi için İlişki ve Değişim Yönetimi konuları bulunmaktadır.

İstanbul dışında 5 Bölgede daha temsilcilikler kuruldu.
Ankara, Antalya, Bursa, Gaziantep ve İzmir illerindeki temsilcilerimiz,  bölge içi iletişim ve deneyim paylaşımı için destek sağlamaktadır.

4 Üniversite ziyaret edildi.
İstanbul’da Maltepe ve Bahçeşehir Üniversiteleri, Ankara’da Çankaya Üniversitesi ve Kıbrısta’, Uluslararası Kıbrıs Üniversitelerini ziyaret ederek, ERP Nedir?, ERP Pazarı, Yeni Trentler, ERP Sektörü ve Kariyer fırsatları, Yeni ERP Komitesi Üniversite programı (Bootcamp) hakkında bilgiler verildi, paneller düzenlendi.

Yönetim Danışmanları ve Akademisyen Kurulu 2 kez Maltepe Üniversitesi’nde toplandı.
Bu grup bir bildirge yayınladı.

6 kez Networking etkinliği düzenlendi.
Bu etkinliklerde ERP Komitesinin tüm üye profillerinden üyeler ve takipçilerimiz (kurumsal çözüm üreticiler, kullanıcılar, yönetim danışmanları ve akademisyenler, medya) bir araya geldi.

ERP Üreticileri Kurulu 4 kez toplandı.
Bu grup bir bildirge yayınlamaya hazırlanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder