Tedarikçi Zinciri Yönetiminin Temelleri Kitabı Yayınlandı.

Dr. Lütfi Apilioğulları tarafından SCM Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformu üyelerine yönelik olarak hazırlanan “Tedarik Zinciri Yönetiminin Temelleri” kitabında, üretim işletmelerinde yer alan ve en genel manada iyi yönetilmesi gereken iki ana zinciri olan ürün geliştirme zinciri süreci ve tedarik zinciri süreçlerinin yönetimini, lojistiğin temel fonksiyonlarını, tedarik zinciri yönetiminin gelişimini, temelde tam zamanında üretim (JIT: Just In Time), anormallikler de duruş kültürü (JIDOKA) ve seviyelendirme (Heijunka) ana stratejilerine dayanan yalın üretim felsefesini ve gelişimini, yalın üretim bileşenlerini, çeviklik gereksinimi ve çevikliğe etki eden ana unsurları, çevikliğin temel bileşenlerini, temel karakteristiğini, çevik üretim bileşenlerini, karma model ve dış kaynak kullanımı Hibrid üretim modellerini, erteleme stratejisi ve modlarını ve örnek olarak Dell firmasının erteleme stratejisi modelini bulabilirsiniz. 
Bu anlamda, bu çalışmalarda katkıda bulunan, emeği geçen, sahip olduğu birikimi bu çalışmada kurumların yararı için paylaşan Dr. Lütfi Apilioğulları’na kurumların kalkınma, strateji gelişim sürecine önemli katkılar verdiği inancıyla teşekkür eder, bu yayının kurumlara katkı sağlamasını temenni ederiz. 
SCM Komitesi Hakkında
SCM Komitesi, yakın zamanda Operasyonel Mükemmelik temalı toplantılar düzenlenmeye başlayacak, Tedarik Zinciri ve unsurları hakkında referans kaynakları üretmeye devam edecek.
SCM Komitesi de diğer komiteler gibi, Tedarik Ziniciri ve kurumsal dönüşüm hakkında farkındalığın artırılması için seminerler, workshoplar, kurumlarda mevcut durum analizi ve saha ziyaretleri yapmayı hedefliyor.
SCM Komitesi Web Sitesi: www.scmcommittee.org


Tedarik Zinciri Yönetiminin Temelleri Kitabı İçin Yayın Talep Formunu Eksiksiz Doldurmanızı Rica Ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder