Endüstri 4.0 ve Akıllı Fabrikaların Yol Haritası Zirvesi 18 Şubat'ta İstanbul'da Düzenlendi.


MES ve ERP Komiteleri , Makine İmalatçıları Birliği ile birlikte İstanbul’da “Endüstri 4.0 ve Akıllı Fabrikaların Yol Haritası” zirvesi düzenledi.

18 Şubat 2017 Cumartesi günü MES ve ERP Komiteleri, Makine İmalatçıları Birliği ile birlikte Greenpark Pendik’te düzenlenen ve moderatörlüğünü Fulya Çınar Önal’ın yaptığı Endüstri 4.0 ve Akıllı Fabrikaların Yol Haritası etkinliğine katılan teknoloji üreticileri, akademisyen ve yönetim danışmanları deneyimlerini ve vizyonlarını Festo ev sahipliğinde paylaştılar.


Ermaksan ve MİB Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Özkayan’ın açılış konuşması ile başlayan, ERP & MES Komiteleri Koordinatörü, M.Göker SARP, Maltepe Universitesi’nden Dr.Halefşan Sümen, IAS Group CTO’su Hakan Özkara, Projesis Proje Yöneticisi Salih Düzel, IBM Hibrit Bulut Çözümler Depatmanı’ndan Bedir Siyar, Food Industry 4.0 CTO’su Osman Arpacı, Festo Teknik Müdürü Fikret Akyüz, Fujitsu IOT Ürünleri Kategori Yöneticisi Erçin Dinçer, Zobu Consulting Genel Müdürü Hakan Zobu’nun konuşmacı olarak ve Milenyum Danışmanlık Üretim Sistemleri Danışmanı Kenan Berkdemir’in moderatörlüğünü yaptığı ”Endüstri 4.0'a hazır mıyız?” panelinde Armolis Genel Müdürü Mustafa Karadeniz, İletişim Yazılım Genel Müdür’ü Tuncer Hatunoğlu, Trinoks Genel Müdürü Cüneyt Gargin’inPpnelist olarak yer aldığı “Endüstri 4.0 ve Akıllı Fabrikaların Yol Haritası” etkinliğinde Türkiye'de kurumsal dönüşüm, makine sektörü İçin Endüstri 4.0 referans modeli & nasıl hazır olmalı?, Endüstri 4.0 çağında ERP uygulamaları, Endüstri 4.0 & üretim yönetimi sistemleri (MES), hibrit bulut çözümler, Nesnelerin Interneti (IOT),  Akıllı Üretim ve Mobilite, yeni nesil üretim ve iş teknolojilerinde IOT yaklaşımları, Endüstri 4.0 stratejisi ve insan kaynağı ilişkileri konuşuldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder