Kurumsal Dönüşüm Farkındalık Günü 22 Mart'ta Mersin'de Düzenlendi.

22 Mart 2017 Çarşamba günü Mersin Akdeniz İhracatçı Birlikleri Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen ve moderatörlüğünü Arbel İş Geliştirme Md. Erman Sönmez’in yaptığı Kurumsal Dönüşüm Farkındalık Günü’ne katılan deneyimli kurum temsilcileri, akademisyen ve yönetim danışmanları deneyimlerini marka bağımsız olarak paylaştılar.

Arbel Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Arslan, Arbel İş Geliştirme Müdürü Erman Sönmez, ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformu Koordinatörü M. Göker SARP, Yönetim Danışmanı Hakan Zobu, Çukurova Üniversitesi, Endüstri Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof Dr.Rızvan Erol, Ege Üniversitesi Öğretim üyelerinden Prof. Dr. Haluk Soyuer, Piri Reis Üniversitesi MIS Bölüm Başkanı Doç Dr. Batuhan Kocaoğlu, Del Monte Gıda Muhasebe Müdürü İrfan Bulut, Food Industry 4.0 CTO’su Osman Arpacı, Müşteri Deneyim Danışmanı Erdem Özşen Pakten Sağlık Ürünleri Bilgi Sistemleri Yöneticisi Mehmet Kadir Kalkan ve CMA CGM South Turkey’in Bilgi Teknolojileri Müdürü Buğra Çoğal ‘ın konuşmacı olarak yer aldığı Kurumsal Dönüşüm Farkındalık Günü’nde Arbella ERP Projesi, Dijital Dönüşüm, Kurumsallaşmanın Önemi, Üretim Planlama ve Kalite Yönetiminde Modern Yaklaşımlar, Yeni Nesil Tedarik Zinciri Yönetimi ve Talep Tahminleme, Depo Yönetim Sistemlerinin (WMS) Önemi, Gıda Sektüründe ERP Başarı Hikayesi, Gıda Endüstrisi 4.0 ve Gıda Güvenliği, Dijital Dönüşüm ve Müşteri Odaklılık, ERP ve EDI Entegrasyonu konuları konuşuldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder