Sosyal medya’da her saniye markalar ve kurumların ürün
ve hizmetleri ile ilgili şikayetler beğeniler ve beklentiler paylaşılıyor. Bu
bilgileri anında değerlendirmek, istenilen hizmete göre iletişime geçmek çok
önemli. Müşterilerinizin yanında olup, lokasyon bilgilerine göre güncel kampanyalar
sunmalı, onlara özel, avantajlı ve güvenli hizmet vermelisiniz. Hızlı hizmet
veren, bir adım önde ve “Customer Company” olmak için iyi bir başlangıç yapıyor
olacak.
5 Kasım’da düzenleyeceğimiz toplantıda
“Customer Company” felsefesi ile ilgili
ve geliştirilecek teknolojik çözümler ve iş uygulamalarına yönelik tartışma
platformuna tüm üye ve takipçilerimiz davetlidir.
Sektörden moderatörlerimiz eşliğinde
yapılacak toplantılarımız, çözüm kullanıcıları, çözüm üreticileri,
akademisyenler ve yönetim danışmanlarının katılımına uygundur. Zengin katılımcı
profili ile konuları enine boyunca tartışma şansımız olacağına inanıyoruz.
Toplantıya katılmak için lütfen katılım formunu eksiksiz doldurunuz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder