Customer Company Temalı Müşteri Odaklılık Toplantısı CRM Komitesi tarafından İstanbul'da düzenleniyor.


Sosyal medya’da her saniye markalar ve kurumların ürün ve hizmetleri ile ilgili şikayetler beğeniler ve beklentiler paylaşılıyor. Bu bilgileri anında değerlendirmek, istenilen hizmete göre iletişime geçmek çok önemli. Müşterilerinizin yanında olup, lokasyon bilgilerine göre güncel kampanyalar sunmalı, onlara özel, avantajlı ve güvenli hizmet vermelisiniz. Hızlı hizmet veren, bir adım önde ve “Customer Company” olmak için iyi bir başlangıç yapıyor olacak.
5 Kasım’da düzenleyeceğimiz toplantıda “Customer Company”  felsefesi ile ilgili ve geliştirilecek teknolojik çözümler ve iş uygulamalarına yönelik tartışma platformuna tüm üye ve takipçilerimiz davetlidir.

Sektörden moderatörlerimiz eşliğinde yapılacak toplantılarımız, çözüm kullanıcıları, çözüm üreticileri, akademisyenler ve yönetim danışmanlarının katılımına uygundur. Zengin katılımcı profili ile konuları enine boyunca tartışma şansımız olacağına inanıyoruz.
Toplantıya katılmak için lütfen katılım formunu eksiksiz doldurunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder