ERP Komitesi Ankara Temsilcisi Görevine Başladı.


17 Mayıs 2013 tarihinden itibaren ERP Komitesi Ankara Bölgesi temsilciliğine Sn. Adil Bişkin seçilmiştir. Kendisine temsilcilik çalışmalarında başarılar diliyoruz.

Adil Bişkin, Ankara’daki ERP Kullanıcıları, Kamu Sektörü, İnşaat Şirketleri, Akademisyenler, Yönetim Danışmanları, Sanayi Odaları, Kosgeb vs kurumlarla ilişkilerin daha etkin sürdürülmesine katkı sağlıyor olacak.

Adil Bişkin hakkındaki bilgileri, kendi ifadeleriyle yazdığı özgeçmişinde bulabilirsiniz. 

1972 Ankara doğumluyum. Üniversite eğitimimi Elektronik ve İşletme üzerine aldım. Halen Yönetim Bilişim Sistemleri konusunda yüksek lisans programına devam ediyorum. 1993 – 1996 yılları arasında Bilkent Üniversitesinde sistem yöneticisi olarak başlayan iş hayatıma 1996 – 1997 yılları arasında Arena Bilgisayar'da devam ettim. 1997 yılında  Özaltın İnşaat’ta sistem yönetici olarak çalışmaya başladım, 2006 yılından itibaren Özaltın Holding  Bilgi Sistemleri Yöneticiliği görevini üstlendim. Kurum bünyesinde farklı sektörlerde hizmet veren işletmelerinde kurumsal ihtiyaçlarını çözmek üzere birçok proje tamamladık. Halen holding bünyesinde devam eden ERP projesini koordine etmekteyim.

 


ERP komitesinin yaklaşımı ve bakış açısı komiteyi takip etmeme sebep oldu. Komitenin taraf olmadan etkin ve üretken olması da dikkat çekici.

Başarılı çalışmalarını desteklemekten ve takip etmekten mutluyum.