Akademisyenler ve Yönetim Danışmanları Kurulu Toplantısı 23 Mayıs 2013 tarihinde İstanbul’da yapılacak.


ERP Komitesi, Akademisyenler ve Yönetim Danışmanlardan oluşan kurulunda Türkiye’deki firmaların kurumsallığı, kurumsal yönetim sistemlerine olan yakınlığı, operasyonel verimlilik konularını masaya yatırmak ve çözüm önerileri geliştirmek, aksiyonlar belirlemek üzere 23 Mayıs tarihinde İstanbul’da bir araya geliyor olacak.

Toplantı Moderatörümüz Sn. Cem Yeker ve Misafir Konuşmacımız Dr. Halefşan Sümen dir.

Kurul Toplantısında, Katipoğlu Danışmanlık, Tübitak, Maestro Danışmanlık, Yakamoz Danışmanlık, TDU, Pozitif Değer Mühendislik, Gonzey Danışmanlık, EAU Danışmanlık, Maltepe Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü, Barış Danışmanlık, Marmara Üniversitesi, ASG Yönetim Danışmanlığı, Haliç Üniversitesi, Okan Üniversitesi, Grow Horizon Danışmanlık, Adon Yönetim Danışmanlık, GHG Danışmanlık, Sarmal Sistem, NMT Danışmanlık, Optimum, Tükiş Sendikası, Proda Academy firmalarından katılımcılar olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder