Eğitim: Medya ile Profesyonel İlişkiler İçin Uygulama Semineri



GENEL MEDYA EĞİTİMİ
Medya ile Profesyonel İlişkiler İçin Uygulama Semineri
SEMİNERİN İÇERİĞİ
Yarım günlük seminerde medya ile ilişkilerinizi hızlı değişen medya dünyasında nasıl daha başarılı şekilde geliştirebileceğinizi öğreneceksiniz. Seminerin amacı, profesyonel medyadan örnek, alıştırma ve ipuçları ile medya çalışmalarını etkin kullanabilmek.
Seminerin sonunda, gazetecilerin talep, ihtiyaçlarını daha iyi anlayacak ve medya ile daha etkin ve profesyonel bir iletişim kuracaksınız.

KİMLER KATILMALI?
ERP Komite Üyesi olan ERP üreticileri ve hizmet sağlayıcısı firmaların üst düzey yöneticileri ve Pazarlama Ekipleri.
(Katılım, 20 kişi ile sınırlıdır.)
EĞİTMEN
Fatih SARI (Bilişim Muhabirleri Derneği Başkanı ve BThaber Genel Yayın Yönetmeni)
SEMİNER SÜRESİ
3 Saat
SEMİNER KONU BAŞLIKLARI
1.      Medya nedir? Yenir mi? İçilir mi? İyi bir Medya İletişim Stratejisi Neler İçerir?
2.      Gazeteci Gözünden: Gazeteci kimdir? Karşısında nasıl davranmalı?
3.      Uygun Medya Dili ve Üslubu: Gazeteciden dost olur mu? Olursa en sağlıklı ilişki nasıl kurulur?
4.      Başarılı Röportajlar: Gazete & Dergi röportajı verirken dikkat edilmesi gereken noktalar.
5.      Basın konferansları ve medya organizasyonlarında başarı taktikleri.
6.      Televizyona Özgü Nitelikler: Televizyon (internet siteleri için video) röportajı verirken dikkat edilmesi gereken noktalar.
7.      Uygulama: Çekim  ve röportaj simülasyonları.

 
Seminer Katılımı için lütfen Katılım Formunu eksiksiz doldurunuz. Seminer tarihi, 14 Temmuz Cumartesi günü (09:30 - 13:00) olarak belirlenmiştir. Seminer yeri ayrıca katılımcılara iletilecektir.


Seminer Katılım Formu