GENEL MEDYA EĞİTİMİ
Medya ile Profesyonel İlişkiler İçin
Uygulama Semineri
|
|
SEMİNERİN İÇERİĞİ
|
Yarım
günlük seminerde medya ile ilişkilerinizi hızlı değişen medya dünyasında
nasıl daha başarılı şekilde geliştirebileceğinizi öğreneceksiniz. Seminerin
amacı, profesyonel medyadan örnek, alıştırma ve ipuçları ile medya
çalışmalarını etkin kullanabilmek.
|
KİMLER KATILMALI?
|
ERP
Komite Üyesi olan ERP üreticileri ve hizmet sağlayıcısı firmaların üst düzey
yöneticileri ve Pazarlama Ekipleri.
(Katılım,
20 kişi ile sınırlıdır.)
|
EĞİTMEN
|
Fatih
SARI (Bilişim Muhabirleri Derneği Başkanı ve BThaber Genel Yayın Yönetmeni)
|
SEMİNER SÜRESİ
|
3
Saat
|
SEMİNER KONU BAŞLIKLARI
|
1. Medya
nedir? Yenir mi? İçilir mi? İyi bir Medya İletişim Stratejisi Neler İçerir?
2. Gazeteci
Gözünden: Gazeteci kimdir? Karşısında nasıl davranmalı?
3. Uygun
Medya Dili ve Üslubu: Gazeteciden dost olur mu? Olursa en sağlıklı ilişki nasıl
kurulur?
4. Başarılı
Röportajlar: Gazete & Dergi röportajı verirken dikkat edilmesi gereken
noktalar.
5. Basın konferansları ve medya
organizasyonlarında başarı taktikleri.
6. Televizyona
Özgü Nitelikler: Televizyon (internet siteleri için video) röportajı verirken
dikkat edilmesi gereken noktalar.
7. Uygulama: Çekim
ve röportaj simülasyonları.
|
Seminer
Katılımı için lütfen Katılım Formunu eksiksiz doldurunuz. Seminer tarihi, 14 Temmuz Cumartesi günü (09:30 - 13:00) olarak belirlenmiştir. Seminer yeri ayrıca katılımcılara iletilecektir.
Seminer Katılım Formu