GENEL MEDYA EĞİTİMİ 
Medya ile Profesyonel İlişkiler İçin
   Uygulama Semineri 
 | 
  |
SEMİNERİN İÇERİĞİ  
 | 
  
Yarım
  günlük seminerde medya ile ilişkilerinizi hızlı değişen medya dünyasında
  nasıl daha başarılı şekilde geliştirebileceğinizi öğreneceksiniz. Seminerin
  amacı, profesyonel medyadan örnek, alıştırma ve ipuçları ile medya
  çalışmalarını etkin kullanabilmek. 
 | 
 
KİMLER KATILMALI?  
 | 
  
ERP
  Komite Üyesi olan ERP üreticileri ve hizmet sağlayıcısı firmaların üst düzey
  yöneticileri ve Pazarlama Ekipleri.  
(Katılım,
  20 kişi ile sınırlıdır.) 
 | 
 
EĞİTMEN  
 | 
  
Fatih
  SARI (Bilişim Muhabirleri Derneği Başkanı ve BThaber Genel Yayın Yönetmeni) 
 | 
 
SEMİNER SÜRESİ 
 | 
  
3
  Saat 
 | 
 
SEMİNER KONU BAŞLIKLARI  
 | 
  
1.      Medya
  nedir? Yenir mi? İçilir mi? İyi bir Medya İletişim Stratejisi Neler İçerir? 
2.      Gazeteci
  Gözünden: Gazeteci kimdir? Karşısında nasıl davranmalı? 
3.      Uygun
  Medya Dili ve Üslubu: Gazeteciden dost olur mu? Olursa en sağlıklı ilişki nasıl
  kurulur? 
4.      Başarılı
  Röportajlar: Gazete & Dergi röportajı verirken dikkat edilmesi gereken
  noktalar. 
5.      Basın konferansları ve medya
  organizasyonlarında başarı taktikleri. 
6.      Televizyona
  Özgü Nitelikler: Televizyon (internet siteleri için video) röportajı verirken
  dikkat edilmesi gereken noktalar. 
7.      Uygulama: Çekim 
  ve röportaj simülasyonları. 
 | 
 
Seminer
Katılımı için lütfen Katılım Formunu eksiksiz doldurunuz. Seminer tarihi, 14 Temmuz Cumartesi günü (09:30 - 13:00) olarak belirlenmiştir. Seminer yeri ayrıca katılımcılara iletilecektir.
Seminer Katılım Formu
