Yönetim Danışmanları ve Akademisyenler Kurulu Mayıs ayında toplanıyor.

ERP Komitesinin vizyonu “Şirketlerin verimlilik artışı gereksinimleri ve geleceğe dair yatırımları doğrultusunda, kurumsal yönetim sistemlerini oluşturmaları ve geliştirmeleri için gerekli bilgilere ulaşmalarını sağlamak, destekleyici ve geliştirici hizmetler üretmek ve bunları güncel tutmalarına yardımcı olmak” olarak ifade edilebilir. Bu vizyon çerçevesinde 2012-2014 periyodunu kapsayan Stratejik Faaliyet Planı kapsamında, stratejik amaçlar saptanmış ve komite kurullarını harekete geçirmiştir.

“ERP Komitesi, yürüttüğü farkındalık ve bilinçlendirme kampanyaları kapsamında çalışmalarına katılıp, destek vermesi için akademisyenleri ve yönetim danışmanlarını göreve çağırıyor.”

ERP Komitesi, Akademisyenler ve Yönetim Danışmanlardan oluşan kurulunda Türkiye’deki firmaların kurumsallığı, kurumsal yönetim sistemlerine olan yakınlığı, operasyonel verimlilik konularını masaya yatırmak ve çözüm önerileri geliştirmek, aksiyonlar belirlemek üzere Mayıs ayında istanbul’da bir araya geliyor olacak.
 
 

ERP Komitesi Akademisyenler ve Yönetim Danışmanları Kuruluna katılımınız için lütfen katılım formunu eksiksiz doldurunuz!...