Mail grubumuz 80 kisi oldu...


Herkese Selâmlar,

Teknolojik Grubun kurucusu Mustafa Kugu ile bir suredir uzerinde konustugumuz, uzunca bir suredir de aklımızda olan Erp Komitesi diyebilecegimiz organizasyonel yapiyi olusturmak adina ilk birkac adimi hep beraber atmis olduk.

Oncelikle 24 Subat tarihinde mail grubumuu aktif hale getirdik. Bu mesaji yazdigim sirada da katilimci sayimiz 80'e ulasmis oldu.

Yakin zamanda beraber duzenleyecegimiz aktivite planlarimizi paylasiyor olacagiz. Bu ana kadar grubumuza ulasan ilk mesajlari, dilek ve temennileri sizinle toplu olarak paylasmaktan mutluluk duyuyorum.

Motive eden mesajlarınız için teşekkür ederim.


Tekrar gorusmek uzere,

Saygilarimla


M.Göker SARP

ERP Komite Koordinatörü














***


Grubumuza gelen Mesajları iletiyorum:


Herkese Merhaba,


Göker beyin davetiyle gruba katılmış bulunmaktayım.


5 yıldır IAS bünyesindeyim ve Genel Koordinatör olarak çalışmaktayım.

Grubumuz bünyesindeki şirketler (Türkiye, Almanya, Dubai) için İdari & Mali & Hukuki İşler, İK, Kalite, Uluslararası İlişkiler fonksiyonlarının yerine getirilmesinden sorumluyum.

Umarım grubumuz üzerinden paylaşımlar hepimizin için faydalı olur.


--------------------------------------

Mesut Ozturk
Genel Koordinatör
---------------------------------------
Industrial Application Software
IAS Bilgi İşlem Danışmanlık San. ve Tic. A.Ş.
EGS Business Park Blokları B1 Blok K:17 Ofis: 475/476
Yeşilköy Mah. Atatürk Cad. No:12/1 34149 Bakırköy/Istanbul
Phone:+90 212 465 65 60 Fax:+90 212 465 79 97


***


Merhaba,  


Öncelikle Göker Bey’e teşekkürlerimi iletiyorum.  


Trovarit AG ‘ye bağlı Türkiye ofisinde genel müdür olarak görev yapmaktayım.   İşletmelerde, iş yazılım seçim ve uygulama aşamalarında, süreç analizi, ihtiyaç belirleme, pazar analizi, ön seçim, değerlendirme, final seçim, sözleşme yönetimi ve QA alanlarında faaliyet göstermekteyiz.  


Sektör bilgi ve tecrübelerimi paylaşmaya hazır olduğumu bilmenizi isterim.  


İyi çalışmalar dilerim.  


Muharrem Gezer

Managing Director Trovarit Ltd. Şti.
- the IT-Matchmaker
Atatürk cad. Zafer Apt No:53 K.4 D.9 Kozyatağı İstanbul

Tel    : +90 (216) 478 28 37

GSM : +90 (541) 946 50 00
E-Mail: muharrem.gezer@trovarit.com
Internet: www.trovarit.com.tr ;
www.it-matchmaker.com.tr

***


Merhabalar,


proje yonetimi ve yonetim danismanligi yapan yakamoz danismanlik ltd sti. de proje koordinasyonu ve yeniden yapilandirma projelerinde gorev aliyorum.firmalarin erp ve yazilim alimlarinda ihtiyac analizlerine zaman zaman destek veriyoruz.

Deneyimlerimi paylasabilecegim konular olursa yardima hazir oldugumu belirtmek isterim.herkese calismalarinda basarilar diliyorum.

Saygilarimla

Buran OTÇU

Adres: Eski Büyükdere Cd.

Umar Sk. No :1 Orkun İş Mrk. kat:6 ,
4.Levent / Şişli / İSTANBUL
T: +90 212 246 31 47 (pbx)
burhan@yakamozgroup.com
www.yakamozgroup.com


***


Merhabalar,


Biraz geç olmakla birlikte ben de Komiteye katılımım ve Komite ile ilgili düşünce ve umutlarımı sizlerle paylaşmak isterim. Öncelikle Kendimden bahsedecek olursam 10 yıldır Oracle ERP Danışmanlığı, Ön Satış Aktiviteleri ve Proje Yöneticiliği görevlerinde yer aldım. Ve yaklaşık 1 ay önce ERP süreci ile ilgili görevler almak üzere Gama bünyesinde işe başladım.


1 Hafta önce üyesi olduğum bu komite ile çoğunuzun olduğu gibi Göker Bey'in daveti ile tanıştım ve üye oldum. Göker Bey bu komiteden bahsedince açıkçası çok heyecanlandım.


Yıllardır ERP sektöründe hissettiğim bir eksikliğin bu komite sayesinde giderilebileceğini görmekteyim ve bu nedenle çok mutluyum. Çoğumuz Şirketlerin ERP seçim ve yerleştirim sürecinde yapılan yanlışların bizlere yansımasını yaşamışızdır. Ya da ERP'yi doğru şekilde anlatabilmenin zorluklarını yaşamışızdır.


Ayrı ayrı iş yapılması ve okun diğer yönünde tek başına olma durumunun zorluklarını toplam bir bütünlük ve tarafsız yaklaşımlarla ERP Komitesinin çözeceğine ve ERP adına güzel sonuçlar elde edileceğine inanıyorum.


Herkese böyle bir oluşumda yer aldığı için ve paylaşımlarından dolayı teşekkür etmek isterim. Oracle ERP ile ilgili olarak ben de bilgilerimi sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyarım.


Teşekkürler

Hacer Turgut


***


Merhabalar,


Oracle iş uygulamaları ve ERP özelinde de JD Edwards'ın Türkiye'deki Platinum İş Ortağı'yız. ERP konusunda sizlerle böyle bir platformda bir araya gelmek mutluluk verici.              


Sevgi dolu saygılarımla, herkese başarılar.


Emre ÖZEREN

Yönetici Ortak
Apps Akademi Danışmanlık
19 Mayıs Mah. Sümer Sok. Zitaş Blokları
C - 1 Blok No:5   34736
Kozyatağı , Kadıköy / İSTANBUL

Tel   :    +90 (216) 546 00 92 , +90 (216) 546 00 93

Fax  :   +90 (216) 546 00 94
Cep :    +90 (543) 961 67 92 ,  +90 (532) 465 00 86
emre.ozeren@appsakademi.com


***


Öncelikle herkese bu grubun hepimiz için hayırlı olmasını diliyorum. Göker Bey aracılığı ile bu oluşuma katılıyorum. Oracle danışmanı olarak 6 yıldan beri bu sektöredeyim. Yurtdışında ağaılıkla olmak üzere projlerde bulundum. Bu grupadan hem yardım almak hem de ihtiyacı olan arkadaşlara elimde geldiği kadar yardım etmek amacındayım.


Emre Özdoğan

Oracle Consultant

***


Selamlar Dostlar,  


İnfosis Bilişim Abdullah KARABAY. Workcube Platinium Geliştirici Partneriyiz.


Herkesin herşeyi bildiği ERP konusunda eğer bana da Deneyimlerime paylaşma noktasında ihtiyaç duyulur ise Yardım etmek isterim.


Saygılarımla.  


Best Regards / Saygılarımla


Abdullah KARABAY

Msc. Bilgisayar ve Elektronik  Yüksek Mühendisi
Tel     : +90 264 281 83 81
Mobile : +90 532 252 70 87

***


Gruba Göker Bey' in daveti ile katıldım.


Özel bir yazılım firmasında Satış ve Pazarlama Müdürü olarak çalışmaktayım. Fabrika ve Makine/Parkur Planlama, üretim akışları, yalın üretim, Tedarik Zinciri Yönetimi, ERP/MRP/E-İŞ Projelerinde; proje yönetimi, danışmanlık, süreç yönetimi ve "Bilişim firmalarında satış pazarlama" gibi konularda danışmanlık vermekteyim.


Grubun paylaşımlarına katkıda bulunabilmek ve elimden geldiğince gerek kendime gerek gruba birşeyler katabilmek dileklerimle herkese merhabalar diyorum.


Saygılarımla

Murat ÖZPAMUK

***


Göker Bey'in davetiyle gruba katıldım.


Geliştirdiğim bir metoloji ile KOBİ'lere kurumsal gelişim danışmanlığı yapıyorum. Bu çerçevede ERP yazılımları ile de ilgiliyim. Grubun faydalı paylaşımlara ortam hazırlaması dileğiyle, üyelerine merhaba diyorum.


Hasan Baltalar

Kurumsal Gelişim Danışmanlığı
www.hasanbaltalar.com

***


Sektörümüze hayırlı olmasını dilerim.

Gelişen-değişen şartların ileride ne getirebileceği bazen tahmin edilemiyor bu sebeple sektörün siz değerli yöneticilerinin koordinasyonda olmasa dahi en azından her zaman iletişimde olması bence çok önemli.

Bizim de Teknolojik Grup olarak size yapabileceğimiz desteğimiz olursa lütfen bizlerle paylaşımdan çekinmeyin.


Bölge ülkelerdeki pazarlarda ürettiklerimizi veya mühendisliğimizi nasıl yaygınlaştırır ve sistematik satışlar yapabiliriz düşüncesinde birleşmek dileği ile,


Saygılarımla,


Mustafa Kuğu

Teknolojik Grup Kurucusu

***


GökerBey,


Komite faaliyetlerine elimden geldigince katkida bulunmaktan mutluluk duyarim,

hayirli olmasi dileklerimle  

Burhan OTÇU


Adres: Eski Büyükdere Cd. Umar Sk. No :1

Orkun İş Mrk. kat:6 ,4.Levent / Şişli / İSTANBUL
T: +90 212 246 31 47 (pbx)
burhan@yakamozgroup.com
www.yakamozgroup.com

***