Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programı 2016 Yılında Devam Ediyor.

Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler’in güncel bilgileri aldığı, teknolojik trendleri takip ettiği, proje yönetim metodolojilerini tartıştığı ve kurumsal yazılım üreticileri ile direkt iletişim kurabilecekleri kanalları oluşturdukları günleri düzenlemeye devam ediyoruz.
Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri’nin ilki 20 Nisan Pazartesi günü Microsoft Türkiye’nin ofisinde, ikincisi 20 Mayıs günü IAS’nin ofisinde, üçüncüsü 23 Haziran Salı günü LOGO Yazılım Gebze Kampüsü 'nde, dördüncüsü 7 Ekim Çarşamba günü Infor Türkiye evsahipliğinde ByOtell'de, beşincisi 16 Kasım Pazartesi günü abas Türkiye evsahipliğinde Point Hotel Barbaros’ta düzenlenmişti.

Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günlerinin (#6) altıncısı Netsuite Türkiye evsahipliğinde 18 Şubat Perşembe günü İstanbul'da Avrupa Yakasında düzenleniyor olacak.





Netusite Türkiye evsahipliğinde düzenlenen 6. Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günü Hakkında
NetSuite’in Türkiye yatırımcı ortağı C8Net, bu toplantıda ERP Komitesi Yönetim Danışmanı ve Akademisyen üyeleriyle NetSuite’i, ERP bulut vizyonunu ve uygulama deneyimlerini paylaşıyor.
Netsuite Türkiye, toplantının son bölümünde, katılımcıların iştiraki ile “Ortak Akıl” (Wisdom of Crowd) yöntemini kullanarak Türkiye’nin 1.Bulut Uygulamalar(SaaS) Araştırmasını yayınlamayı planlıyor.

1.Pazar Beklentileri Raporu * – “Crowd Thinking” Yöntemi ile Moderasyon
Bulut teknolojileri bir yandan iş süreçlerinin yürütülmesi açısından yeni fırsatlar ve esneklikler yaratırken bir yandan da alışagelmiş teknolojileri ve uygulamaların rafa kalkmasına neden oluyor. Global arena da yaşanan bu gelişme, Türkiye’ye de aynen yansıyor.
C8Net’in Bulut Çözüm Sağlayıcısı olarak gözlemlerine göre, KOBi ve kurumsal ölçekli firmalarda, bulut dönüşümün yol haritası konusunda bilinçlenme ve farkındalık açısından önemli bir gelişim alanı var.
Sektörleri ve bulut dönüşümü takip eden yönetim danışmanı ve akademisyenlerin her birinin bu dönüşümün yönü konusunda değerli birer “Bakış Açısı”  sahip olduğunu düşünüyorlar.
Bu toplantıda, bu farklı bakış açılarını birleştirerek, bir “Ortak Beklenti” sonucu çıkartarak, katılımcılarla böyle bir araştırmanın teknoloji sektöründe farkındalık ihtiyacını karşılayacağını düşünüyorlar.

Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günlerine Katılan Kurumlar, Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler:
Ahi Danışmanlık, Aren Üniversitesi, Arend Endüstriyel Dan, Arisma Yönetim Danışmanlığı, Arya Akademi, Bilgi Ünivertsitesi, DND Danışmanlık, Etkin Bilişim Yönetim, Evrensel Danışmanlık, Faysis, Fins Bilişim Hizmetleri, Gazi Üniversitesi, GHG Danışmanlık, Gonzey Danışmanlık, Güven LLC, HMH Ltd., Hera Danışmanlık, Hydron Consulting, İlke Çözüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, Kar Enstitüsü, Katipoğlu Danışmanlık, KRM Danışmanlık, Lean Danışmanlık, MAG Consulting, Maltepe Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Okan Üniversitesi, Peryod Danışmanlık, Projesis Danışmanlık, Sezgim Danışmanlık, Sistem Danışmanlık, Tek Danışmanlık, Teolupus Denetim ve Yönetim Danışmanlığı, Venti Danışmanlık, Yakamoz Danışmanlık, Yordan Yönetim Dan.

Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programına katılabilmek için ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformunun Akademisyen veya Yönetim Danışmanı üyesi olmanız yeterlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder