ERP Komitesi Bursa Temsilcisi Görevine Başladı


18 Mayıs 2013 tarihinden itibaren ERP Komitesi Bursa Bölgesi temsilciliğine Sn. Murat Yonar seçilmiştir. Kendisine temsilcilik çalışmalarında başarılar diliyoruz.

Murat Yonar, Bursa’daki Sanayi, ERP Kullanıcıları, Akademisyenler, Yönetim Danışmanları, Sanayi Odaları, Kosgeb vs kurumlarla ilişkilerin daha etkin sürdürülmesine katkı sağlıyor olacak.

Murat Yonar hakkındaki bilgileri, kendi ifadeleriyle yazdığı özgeçmişinde bulabilirsiniz. 

1976 - İstanbul doğumluyum aslen Adanalıyım. Üniversite eğitimimi Uludağ Üniversitesinde Bilgisayar ve İktisat üzerine aldım halen yüksek lisan üzerine eğitimime devam ediyorum. 1998 yılında  May Tohum ’da Bilgi İşlem Müdürü olarak çalışmaya başladım.  May Tohum ailesi o yıllarda yeni kurulan bir şirketti, şuan şirketimiz global pazarda rekabet gücü en yüksek Türk Tohum Firması ve Markasıdır. Şirket içinde ve bölge tesislerimizde birçok danışmanlık projeleri içinde yer aldım, pek çok değişik noktaya girip tecrübemi arttırdım. Kurum bünyesinde farklı şehirlerdeki şubelerimize kurumsal ihtiyaçlarını çözmek üzere birçok proje tamamladık. Halen kurum bünyesinde yazımı devam eden ERP projesini koordine etmekteyim.

ERP projesi hakkındaki düşüncelerim;

İşletmelerin büyümesine bağlı olarak tesis sayıları da artış göstermekte, firmalar uluslararası piyasalarda daha etkin hale gelmekte ve değişik ülke ve lokasyonlarda fabrikalar kurmaktalar. Artan rekabet ortamında işletmeler, oluşan fırsatları değerlendirme, artı yönlerini geliştirme, zayıflık ve kırılgan yapılarını güçlendirmek, olası tehlikeleri önceden öngörerek rekabet üstünlüğünü elde etmek isterler. Bu bağlamda ERP sistemi ile , işletme kaynaklarının kurumsal stratejiler doğrultusunda etkin ve verimli kullanımı sağlanabilir. ERP olmadan ufak ya da büyük ölçekli bir işletmeyi yönetmek hemen hemen imkansızdır, ERP olmadan sadece yönettiğinizi zannedersiniz…