ERP Komitesi İzmir Temsilcisi Görevine Başladı.


 
15 Mayıs 2013 tarihinden itibaren ERP Komitesi İzmir Bölgesi temsilciliğine Sn. Kaan Şanlı seçilmiştir. Kendisine çalışmalarında başarılar diliyoruz.

Kaan Şanlı, İzmir’deki ERP Kullanıcıları, Akademisyenler, Yönetim Danışmanları, Sanayi Odaları, Kosgeb vs kurumlarla ilişkilerin daha etkin sürdürülmesine katkı sağlıyor olacak.

Kaan şanlı hakkındaki bilgileri, kendi ifadeleriyle yazdığı özgeçmişinde bulabilirsiniz.  

1975 Manisa doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi Endüstri Mühendisliği mezunuyum. Yine aynı üniversitede yüksek lisansa başladığımda 1997 yılında Etap Plastikte Planlama mühendisi olarak iş hayatına girdim. 1999 yılında yüksek lisansımı tamamlarken May Kozmetik te yine planlama mühendisiydim ve yüksek lisans projem; Bir kozmetik işletmesinde MRP uygulaması idi. Askerlik sonrası May Grubunun diğer şirketlerinde görev aldım.

2001 senesinden sonra May Triko’da kariyerim üst düzey yönetici olarak devam etti. 2004 May Triko ’dan Genel Müdür olarak ayrılıp, 1962 yılında kurulmuş olan Türkiye’nin ilk gözlük fabrikasında Genel Müdür olarak göreve başladım. 2007 yılında şu an hali hazırda Genel Müdür olarak görev yaptığım Işık Kalıp da göreve başladım. Şu anki işletmemizde 2008 yılında hayata geçirdiğimiz ve benimde proje yöneticisi olduğum başarılı bir ERP uygulaması bulunmaktadır. 

Bulunduğum işletmeler içerisinde çalışanı 40 kişi olanda vardı 1800 kişi de.

Ama yaptığımız üzerinde hassasiyetle durduğumuz konular hep aynı idi maliyet, karlılık, işgücü vb. Stajları da kattığımda gördüğüm 10 değişik sektörde sorunlar, konular, olaylar her yerde her sektörde aynı ama kişiler farklı. Bu kişisel farklılıkları ortadan kaldırmak için geliştirilen ERP programları da aslında kişisel bir farklılık katmakta.

ERP Komitesi ile beraber kişiler ile ERP programları arasında bir arabulucu olacağımızı, masa başındaki yazım ile uygulamadaki farklılığı ortaya koyabileceğimize inanıyorum.