Adım Adım ERP 3. Semineri 27 Mart tarihinde İstanbul'da düzenleniyor.

ERP Komitesi’nin Adım Adım ERP programına 30 Ocak 2014 tarihinde start verildi.

30 Ocak 2014 tarihinde Adım Adım ERP programının ilk adımı istanbul’da atıldı. İlk adımda Program ve destekleri, Türkiye’deki ERP Kullanımı, yer alan ERP çözümleri hakkında detaylı bilgi verildi. Devamında verilen 2 bölüm halindeki seminer’de ERP Seçim Süreci (ERP Nasıl seçilir?), ERP Proje Ekibi ve Yönetimi , Anahtar kullanıcılar nasıl seçilir?, Mevcut Durum analizi neden gerekli? ERP öncesi kapsam hazırlamak neden gerekli? RFP Nedir? Nasıl oluşturulur? Yönetim desteği neden gerekli?, ERP Nedir? Ne sağlar?, ERP projeleri neden IT projeleri değildir? gibi başlıklara değinildi.

Programın 2. Adımı, ERP proje ekiplerine yönelik, proje yönetimi eğitimi, 3.Adımı ERP geçişi yaşayan bir şirkete teknik gezi ve workshop olarak düzenlenecektir. İlk adımın tekrarının her ayın son Perşembe günü yapılması planlandı, 2. Seminer istanbul’da 27 şubat tarihinde yapıldı. Üçüncü seminerimizi yine istanbul’da 27 Mart tarihinde düzenliyoruz.