Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programı Devam Ediyor.

Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler’in güncel bilgileri alabileceği, teknolojik trendleri takip edebileceği, Proje Yönetim metodolojilerini tartışabileceği ve Kurumsal yazılım üreticileri ile direkt iletişim kurabilecekleri kanalı oluşturabilecekleri, günleri düzenlemeye devam ediyoruz. Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri’nin ilki 20 Nisan Pazartesi günü Microsoft Türkiye’nin ofisinde, ikincisini de 20 Mayıs günü IAS’nin ofisinde düzenlendi.

Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programı Devam Ediyor.

Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günü#3 LOGO Yazılım ile birlikte 23 Haziran Salı günü, Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günü#4 Oracle Türkiye ile birlikte 21 Temmuz Salı günü, Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günü#5 abas Türkiye ile birlikte 30 Eylül Çarşamba günü, Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günü#6 Infor Türkiye ile birlikte 14 Ekim Çarşamba günü, Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günü#7 Akdatasoft ile birlikte 11 Kasım Çarşamba günü,  Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günü#8 15 Aralık Salı günü Mikro Yazılımevi ile birlikte düzenlenecektir.  


Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programına dahil olan Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler
Abra Bilişim, Admin Bilişim, Aren Üniversitesi, Arend Endüstriyel Dan, Arisma Yönetim Danışmanlığı, Bilgi Ünivetrsitesi, DND Danışmanlık, Etkin Bilişim Yönetim, Evrensel Danışmanlık, Faysis, Fins Bilişim Hizmetleri, Gazi Üniversitesi, Gonzey Danışmanlık, Grup Peryod, Güven LLC, Hencan Danışmanlık, HMH Ltd., İlke Çözüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, MAG Consulting, Maltepe Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, MNC Enerji, Okan Üniversitesi, Optimum Planlama, Projesis Danışmanlık, Sam Danışmanlık, Sezgim Danışmanlık, Sistem Danışmanlık, Teolupus Denetim ve Yönetim Danışmanlığı, Venti Danışmanlık, Venti Danışmanlık, Yordan Yönetim Dan.

Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programına katılabilmek için ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformunun Akademisyen veya Yönetim Danışmanı üyesi olmanız yeterlidir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder