Adım Adım Seminerleri, 10 Aralık tarihinde devam ediyor.

Adım Adım Seminer Programları Hakkında
Adım Adım Seminerleri genel katılıma açık değildir. Seminerler sadece kurumsal yazılım kullanıcıları ve adaylarına yönelik düzenlenmektedir.

Her seminere katılım kriterlerini sağlayan kişiler davet edilmektedir. (Her bir firmadan en fazla 3 kişi davet edilmektedir.)

Adım Adım Seminer programımıza katılım ücretsizdir ve ERP, CRM, İş Zekası Komitelerimizin gönüllü eğitmenleri tarafından düzenlenmektedir. Seminerlerimize katılan tecrübeli kullanıcılar zaman zaman seminer sırasında kullanıcı adayları ile yapılan deneyim paylaşımına katkıda bulunmaktadır.

ERP, CRM ve İş Zekası Komiteleri Hakkında
ERP, CRM ve İş Zekası Komiteleri, Kurumsal Dönüşüm Platformunun ilgili konulara fokus olması amacıyla kurulan alt gruplarıdır. Kurumsal Dönüşüm Platformu ve ilk fokus grubu olan ERP Komitesi, Türkiye’deki Kurumsal Yazılım kullanıcıları, akademisyenler, yönetim danışmanları, stratejistlerin yanı sıra ticaret, sanayi ve hizmet sektöründeki kuruluşlar ile İş Uygulamaları sektöründe faaliyet gösteren firma ve organizasyonlar arasında bir iletişim merkezi olmak amacıyla 13 Şubat 2012 tarihinde kuruldu ve 8.000’den fazla bireysel ve kurumsal üyesi bulunuyor. 

10 Aralık 2015 Seminer Programı
09:00 – 11:30 Adım Adım CRM
12:30 – 14:30 Adım Adım İş Zekası
15:30 – 18:00 Adım Adım ERP

Seminer Katılımınız İçin Katılım Formunu Eksiksiz Doldurmanızı Rica Ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder