Firmaların kendilerine daha iyi bir
gelecek hazırlayabilmeleri, farkında, bilgili ve çevik olabilmeleriyle
mümkündür.
Henüz kurumsal çözüm kullanımına
geçmemiş firmaların, kurumsal dönüşüm süreçlerindeki gelişimlerini sağlarken
farkındalık oluşturulmasının ve firmaları bilgilendirmenin ERP Komitesi ve
kurumsal dönüşüm platformunun önemli bir sorumluluğu olduğu bilinciyle
hazırlanan Adım Adım Seminerleri programı, 2013 yılından beri
uygulanıyor.
Bu program kapsamında “Adım Adım ERP”,
“Adım Adım CRM”, “Adım Adım BI”, “Adım Adım Stratejik Planlama”, “Adım Adım
Depo Yönetimi“, ” Adım Adım Tedarik Zinciri Yönetimi”, “Adım Adım Talep
Tahminleme ve Planlama”, “Adım Adım Kurumsallaşma” seminerleri ERP Komitesi ve
kurumsal dönüşüm platformunun gönüllü akademisyen ve yönetim danışmanları
tarafından istanbul, İzmir, Ankara, Bursa, Antalya gibi kurumsal dönüşüm platformu bölgeleri
başta olmak üzere Türkiye çapında uygulanıyor.
İstanbul’da 14 Mart’ta düzenlenecek yeni seminer “Adım
Adım ERP” kurum bilincini yerleştirmek ve artırmak amacıyla yapılan
seminerlerin devamı ve 2. adımı niteliğindedir.
ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformu olarak,14 Mart’ta düzenlenecek seminere, İstanbul ve çevresindeki kurumlardan katılımcıları davet ediyoruz.
ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformu olarak,14 Mart’ta düzenlenecek seminere, İstanbul ve çevresindeki kurumlardan katılımcıları davet ediyoruz.
Seminere kayıt olmak için lütfen katılım formunu eksiksiz doldurunuz.
Adım Adım Seminer Programları
Hakkında Bilgileri:
Seminerlerimiz genel katılıma açık değildir, sadece kurumsal yazılım
kullanıcıları ve adaylarına yöneliktir.
Her seminere katılım kriterlerini sağlayan en fazla 10 kullanıcı adayı
firma veya kişi davet edilmektedir.(Her bir firmadan en fazla 3 kişi davet
edilmektedir)
“Adım Adım Seminer”
programlarımız ücretsizdir ve ERP, CRM, İş Zekası Komitelerimizden gönüllü
eğitmenlerimiz tarafından düzenlenmektedir. Seminer sırasında
tecrübeli kullanıcıların katılımıyla, katılımcılar arasında etkileşimli deneyim
paylaşımı da sağlanmaktadır.
Seminer katılımcılarına ERP, CRM ve BI komitesi üyelerinin ortaklaşa
hazırlayıp yayınladığı “Kurumsal Çözümler Rehberi, Kurumsal Başarı Hikayeleri
ve Kurumsal Çözüm Önerileri” yayınları verilmektedir.
ERP, CRM ve İş Zekası Komiteleri Hakkında
ERP , CRM ve İş Zekası Komiteleri Kurumsal Dönüşüm Platformunun alt
grupları olarak Türkiye’deki Kurumsal Yazılım kullanıcıları, akademisyenler,
yönetim danışmanları, stratejistlerin yanı sıra ticaret, sanayi ve hizmet
sektöründeki kuruluşlar ile İş Uygulamaları sektöründe faaliyet gösteren firma
ve organizasyonlar arasında bir iletişim merkezi olmak amacıyla 13 Şubat 2012
tarihinde kuruldu ve 6.000’den fazla bireysel ve kurumsal üyesi
bulunuyor.