ERP Komitesinin Bursa’daki üçüncü toplantısı 21 Şubat 2015 Cumartesi günü düzenlendi.

21 Şubat 2015 Cumartesi günü ERP Komitesinin Bursa’daki üçüncü toplantısı, Vodafone Türkiye ev sahipliğinde, ERP Komitesi Bursa temsilcimiz May Agro Bilgi İşlem Yöneticisi Murat Yonar ve ERP Komitesi Koordinatörü M.Göker SARP ‘ın katılımıyla düzenlendi. Bursa’da düzenlenen ERP Komitesi 3. Toplantısına olağanüstü ilgi vardı.

Bursa’daki ERP projelerinin ve kurumsal dönüşüm sürecinin değerlendirildiği toplantıda; kullanıcı istekleri, ERP proje süreci, süreç analizlerinin önemi, şirketlerdeki yönetim kademesinin ERP projelerine bakış açısı, ERP yazılımlarının Tekstil sektörü başta olmak üzere sektörel uyumluluğu ve çözüm yaklaşımları, Bursa’da ağırlıklı olarak yer alan sektörlerdeki başarı hikayeleri ve başarısızlık faktörleri üzerine görüş alışverişi yapıldı.





Bursa’ya özel olarak Otomotiv, Tekstil  ve Makine sektöründe yönelik çalışma grupları faaliyetlerini geliştirerek devam edecek ve yeni dönemde teknik görüşleri içeren ERP, CRM ve BI kullanımı raporlarını yayınlıyor olacaklar.

Bursa’daki 3. toplantıya, Akyapak Makina, Alpin Kima, Arnos Tekstil, Asil Çelik, Aunde Teknik, Berteks, BPO, Bursa Beton, Burulaş, Componenta Dökümcülük, Çilek Mobilya, Çimtaş, Durak Tekstil, Elvin Tekstil, Erkurt Holding, Ermaksan, Fimaks Makina, FSS, İpeker Tekstil, İpekiş Mensucat, Karsan, Kıraca Holding, Korteks, Matlı Yem, May Agro, NSK Otomotiv, Oyak Renault, Pres Metal, Profil Sanayi, RB Karesi Tekstil, Sonoco Ambalaj, Savcan Tekstil, Saydam Tekstil,Tanrıverdi Dokuma,Türkün Holding ve Üçge Mağazacılık gibi kurumların bilgi işlem ve üretim planlama bölümleri başta olmak üzere tüm departmanlardan olmak üzere toplam 57 kişi katıldı.



Bilindiği üzere, 2012 yılı Şubat ayında Türkiye’deki şirketlerin dünya düzeyinde operasyonel düzene kavuşması ve verimliliğini artırmasına destek olmak amacılığıyla markalardan bağımsız olarak ERP Komitesi kuruldu. 6.000 den fazla ERP kullanıcısı, akademisyen, yönetim danışmanı üyesi ile ERP konusunda farkındalık yaratma, bilinçlendirme ve marka bağımsız danışmanlık hizmetleri üzerine çalışmalarını genişletiyor.