ERP Komitesi’nin 3 yılda yaptıkları, geleceğe dair planlarını rahatlıkla yapılabileceğini gösteriyor.


9 Nisan Perşembe günü düzenlenen ERP Komitesi’nin 3. yaş günü kutlamasının ardından FIT Solutions’ın Yöneticisi  Ramazan Demirtaş, düşünce ve yorumlarını paylaştı...

Son bir yıldır yakından takip ettiğim ERP Komitesinin 3. Yaş gününe katılmak beni oldukça heyecanlandırdı. 3 yılda bu kadar çok yol kat edebilmek tamamen gönüllülük esasıyla çalışan bu yapılar için neredeyse imkansız. Bu oluşuma destek veren herkesi kutluyorum.

3 yıl boyunca yapılanları dinlediğimde,  geleceğe dair planlarında rahatlıkla yapılabileceğini gördüm. Özellikle EntERPrise dergisinin yayın hayatına başladıktan sonra bilinirliğin ve desteğin çok daha fazla olacağı kanaatindeyim. Bu ilgi arttıkça destek veren ekibin omuzlarına biraz daha fazla yük binecektir. Bu yükü kaldırmak için daha da fazla gönüllüye ihtiyaç var.


Şu ana kadar yapılan faaliyetlere baktığımda ise oldukça doğru hamleler yapıldığını görüyorum. Akademisyenler ve sektördeki deneyimli kişilerin oluşturduğu yayınlar birer rehber niteliğinde. Ayrıca sektör için çok önemli bir konu olan yetişmiş insan kaynağına çözüm üretmek için açılacak olan ERP Boot Camp 2015 Türkiye’de bir ilk olacak. Kurumsal yazılımlar için danışman ve yazılımcı yetiştirme programının iyi bir kaynak olacağını ve buradan yetişen kişilerin sektöre daha şanslı olarak başlayacağını düşünüyorum.



ERP üreticileri ve hizmet sağlayıcıları başta olmak üzere Kurumsal Yazılım ve teknoloji firmalarının CeBIT Euroasia 2015 ‘de ortak bir çatı altında buluşmasını da yine Türkiye’ de bir ilk ve kalıcı bir hamle olarak görüyorum.

3 yıl gibi kısa bir sürede 7.500 üye sayısını aşan bu oluşumun sağlam adımlarla ilerlediğini görüyor ve başarılarının devamını diliyorum.

Nice yıllara ERP Komitesi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder