ERP
projelerinin başarısındaki en büyük etken, proje paydaşlarının yönetilmesidir.
Özellikle müşteri tarafındaki paydaşlar: Proje Sponsoru, Müşteri Proje
Yöneticisi, ERP kullanıcıları, ERP ile
ilgili diğer proje ortakları; projenin planlaması, rollerin belirlemesi, ihtiyaçların toplanması, testler ve gerçek kullanıma geçme gibi ERP projesinin değişik aşamalarında farklı
davranışlar ve tepkiler gösterebilirler. Çoğunlukla da bu tepkiler, yeni gelen
sisteme değişik nedenlerle direnç
gösterme şeklinde olur. Bu direncin belirtileri, ERP projesinin
yürütülmesi sırasında farkında olarak ya da olmayarak projeyi
sahiplenmeme, içselleştirmeme, ERP
yi kullanmak istememe, hatta eski sistemi arayış ve övme gibi
ip uçlarıyla ortaya çıkabilir. Projenin başarısı için yapılması gereken,
projede rol alan, direnç gösteren ya da
göstermeyen tüm insanlarla ilişkiyi
doğru yöneterek, projeyi
sahiplenmeleri ve projenin yaşama
geçmesi için proje inanmalarını ve destek vermelerini sağlayabilmektir.
ERP Komitesi
tarafından 20 Haziran Cumartesi günü düzenlenecek bu seminerde, ERP projelerindeki paydaşların ihtiyaçlarını
ve duygularını anlayarak, onlarla iletişimi ve ilişkiyi en iyi şekilde
yürüterek , ERP projesiyle gelen değişimi
başarılı ile yönetmenin yolları;
teknikler, örnekler, bireysel ve grup çalışmaları ile öğrenilecek ve deneyimlenecektir.
ERP Komitesi Seminer Programı Hakkında
- Bu seminere katılım kriterlerini sağlayan en fazla 10 firma veya kişi davet edilmektedir. (Her bir firmadan en fazla 3 kişi davet edilmektedir.)
- Programlarımız ücretsizdir ve ERP, CRM, İş Zekası Komitelerimizden gönüllü eğitmenlerimiz tarafından düzenlenmektedir. Tecrübeli kullanıcıların katılımıyla seminer sırasında yapılan deneyim paylaşımı da sağlanmaktadır.
- 20 Haziran’da düzenlenecek olan seminerin ikram ve seminer salonu katılım payı 50 TL’dir. Seminer öncesinde ödenmesi gerekmektedir.
- Seminer katılımcılarına ERP, CRM ve BI komitesi üyelerinin ortaklaşa hazırladığı “Kurumsal Çözümler Rehberi, Kurumsal Başarı Hikayeleri ve Kurumsal Çözüm Önerileri” yayınlar verilmektedir.
- Seminer sonrası katılım sertifikaları verilmektedir.
Başarılı bir ERP Projesi için Değişim ve İlişki Yönetimi Semineri'ne Katılım için Lütfen Katılım Formunu Doldurunuz.
ERP Komitesi’nin düzenli seminer
programı, 30 Ocak 2014 tarihinden beri devam ediyor.
30 Ocak 2014 tarihinde İstanbul’da Vodafone Plaza’da Adım Adım ERP semineri ile başlayan seminer programı’nda Türkiye’de ERP Kullanımı ve yer alan ERP çözümleri, ERP Seçim Süreci (ERP Nasıl seçilir?), ERP Proje Ekibi ve Yönetimi , Anahtar kullanıcılar nasıl seçilir?, Mevcut Durum analizi neden gerekli? ERP öncesi kapsam hazırlamak neden gerekli? RFP Nedir? Nasıl oluşturulur? Yönetim desteği neden gerekli?, ERP Nedir? Ne sağlar?, ERP projeleri neden IT projeleri değildir? gibi başlıklarda detaylı bilgi veriliyor.
ERP
adaylarının yoğun ilgi gösterdikleri programa yıl içinde Adım Adım CRM, Adım
Adım İş Zekası , Stratejik Planlama, Tedarik Zinciri Yönetimi, Depo Yönetim
Sistemleri seminerleri de eklendi.
ERP Komitesi,
Adım Adım ERP programı ile üyelerine kendi bilgi, tecrübe ve tercihleri
doğrultusunda sektörel çalışma gruplarına, seminerlere, teknik gezi ve Kurumsal
Yazılımlara ile ilgili workshoplara katılım olanağı sağlıyor.
ERP
Komitesi, 13 Şubat 2012 tarihinde kuruldu
ve 7.500 den fazla üyesi bulunmaktadır. Türkiye ERP Dünyasında bulunan üst
düzey yöneticiler ve profesyoneller bu oluşumun temelini teşkil etmektedirler.
Komiteye üye olarak kabul edilen kişiler, mücbir sebepler dışında diledikleri
sürece bu unvanı taşıyabilirler.
Komite
gerçekleştirilebilir faaliyetleri yerine getirmeyi, sektörde deneyim kazanmış
ve kabul görmüş profesyonellerle birlikte sürdürmeyi amaçlamaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder