ERP Komitesi, Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyen üyeleri ile ivme kazanmaya devam ediyor.


Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler ile ilk kurul toplantımız 2012 yılında Maltepe Üniversitesi 'nde Akademisyen üyemiz Sn. Halefşan Sümen'in desteğiyle düzenlenmişti. Bu kurul toplantısından sonra referans kaynak olan komite yayınlarını, akademik dökümanları, gönüllü danışmanlık hizmetlerini, adım adım seminer programımızı hızlıca oluşturmaya başladık ve hayata geçirdik.


2014 yılında yine Maltepe Üniversitesi 'nde düzenlenen 2. kurul toplantımızdan sonra da gelen talepler üzerine, Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler’in güncel bilgileri alabileceği, teknolojik trendleri takip edebileceği, Proje Yönetim metodolojilerini tartışabileceği ve Kurumsal yazılım üreticileri ile direkt iletişim kurabilecekleri kanalı oluşturabilecekleri, günleri düzenlemeye başlıyoruz. 

Şu ana kadar 4 etkinliğimizin takvimi belirlendi.


Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler için Kurumsal Yazılım ve Teknoloji Günleri Programına kayıt yaptıran katılımcılarımız:

Abra Bilişim, Admin Bilişim, Aren Üniversitesi, Arisma Yönetim Danışmanlığı, DND Danışmanlık, Etkin Bilişim Yönetim, etsupervisor, Evrensel Danışmanlık, Faysis, Fins Bilişim Hizmetleri, Gazi Üniversitesi, Gonzey Danışmanlık, Grup Peryod, Güven LLC, Hencan Danışmanlık, HMH Ltd., İlke Çözüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, MAG Consulting, Maltepe Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Milenyum Danışmanlık MNC Enerji, Okan Üniversitesi, Optimum Planlama, Projesis Danışmanlık, Sam Danışmanlık, Sezgim Danışmanlık, Sistem Danışmanlık, Teolupus Denetim ve Yönetim Danışmanlığı, Venti Danışmanlık