Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri programının ilk etkinliği 20 Nisan Pazartesi günü gerçekleşti.


ERP Komitesi’nin kurumsal dönüşüm odaklı anlayışı, farkındalık yaratmayı ve bilinçlendirmeyi hedef edinmiş yapısı içerisinde akademisyen, bilişim ve yönetim danışmanlarının güncel bilgi alanlarına erişimi için Kurumsal Çözüm Üreticileri ile birlikte hayata geçirdiği “Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri” programının ilk etkinliği 20 Nisan Pazartesi günü Microsoft Türkiye ofisinde gerçekleşti.


20 Nisan Pazartesi günü düzenlenen etkinlik sırasında akademisyen üyelerimizden Sn. Halefşan Sümen, ERP , Yönetim Danışmanlığı ve Çözüm Danışmanlığı kavramları arasındaki farklardan ve ülkemizde özellikle çözüm danışmanlığına olan ihtiyaçtan söz etti. 





ERP Komitesi Yönetim Danışmanı üyelerinden Sn. Yağmur Katipoğlu, ERP Komitesi’nin Kurumsal Yazılım Seçimi ve Proje Yönetimi metodolojisini anlattı. 


Daha sonra sözü alan Sn.Ümit Bilen, sözüne Dünya ’nın en büyük 500 firması listesindeki teknoloji ve dönüşüm odaklı değişimden başlayarak, teknolojik trendler ve proje yönetim metodolojilerin den bahsetti. Ardından Microsoft dynamics ürün ailesindeki ERP ürünü olan AX, NAV teknolojilerine ve yol haritalarına ve CRM ürününe değinildi. “Büyüme için Mega Trend Yatırımlar” başlığı altında Office 365 teknolojisi ve kullanım modelleri üzerinde de duruldu.




Bundan sonra, Kurumsal dönüşüm adayı kurum ve bireylere yol gösteren, farkındalık yaratan, fikir veren, vizyon katan akademisyen ve yönetim danışmanı üyelerimize güncel teknoloji ve çözümler hakkında rehberlik etmek, yararlanabilmelerini temin etmek, bilgilerini arttırmak, tazelemek ve doğru bilgiye daha hızlı, zamanında ulaşabilecekleri, ulaşım kanallarını oluşturmalarına destek olmak amacıyla başlatılan “Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri” programı 20 Mayıs tarihinde IAS’nin, 11 Haziran tarihinde ORACLE Türkiye’nin, 30 Eylül tarihinde ABAS Türkiye ’nin ev sahipliğinde devam ediyor olacak.

Kurumsal Yazılım ve Teknoloji Günleri programından faydalanabilmek ve katılım için Akademisyen, Bilişim Danışmanı veya Yönetim Danışmanı olma zorunluluğu bulunmaktadır.

Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler için Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programındaki katılımcılarımız:

Abra Bilişim, Admin Bilişim, Aren Üniversitesi, Arisma Yönetim Danışmanlığı, DND Danışmanlık, Etkin Bilişim Yönetim, etsupervisor, Evrensel Danışmanlık, Faysis, Fins Bilişim Hizmetleri, Gazi Üniversitesi, Gonzey Danışmanlık, Grup Peryod, Güven LLC, Hencan Danışmanlık, HMH Ltd., İlke Çözüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, MAG Consulting, Maltepe Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Milenyum Danışmanlık MNC Enerji, Okan Üniversitesi, Optimum Planlama, Projesis Danışmanlık, Sam Danışmanlık, Sezgim Danışmanlık, Sistem Danışmanlık, Teolupus Denetim ve Yönetim Danışmanlığı, Venti Danışmanlık