ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm
Platformu’nun “Marka bağımsız deneyim paylaşımı” modeli çok önemli vaatler
taşımaya devam ediyor.
ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformu üyeleri, platformdan önce elde
ettikleri deneyimleri, fayda üretmek için kullanmaya devam ediyor.
Kurulduğu ilk yıl, kurumsal dönüşüme yönelik farkındalık çalışmalarına
ağırlık verirken, ikinci yıl Türkiye çapında Ankara, Antalya, Bursa, Gaziantep
ve İzmir’de bölgesel organizasyonlara, üçüncü yıl da düzenlediği ERP, CRM, İş
Zekası, Stratejik Planlama, Tedarik Zinciri Yönetimi gibi konulardaki “Adım
Adım”seminer programına ağırlık verdi.
ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşü Platformu, bu ezberi bozan ve var olan
mekanizmalara, yapılara alternatif olarak kurulan bir modeldir ve cazibesi;
bütün deneyimi toplum yararına kullanmasında yatıyor.
ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformuna yönelen deneyim, enerji, ve
ilgi her geçen gün artıyor. 24 Ocak tarihinden 6.000 üye sayısına ulaşmışken,
bu tarihten 3 ay sonra, 24 Nisan tarihinde 7.500 üye sayısını da aşmış oldu.
3. yılın sonunda, sürdürülebilir ve kalıcı olma koşullarının yerine
gelmesiyle 2015 yılında daha hızlı takipçi ve üye kazanmaya başlayan yapı, kısa
vadeli değil, uzun vadeli toplumsal etkileri artırmaya yönelik hedefleri
belirlemeye başladı; kalıcı değişim yaratmayı, deneyim ve çözüm önerilerini
yaygınlaştırmayı ve uzun vadede toplumun desteğini kazanarak Türkiye’deki
kurumların “Kurumsal Dönüşüm” hedeflerini gerçekleştirmeyi hedefliyor.
3 yıl içinde buna yönelik birden fazla küçük adım atılmışken, bu sene 3.
Yıl kutlamaları sırasında Türkiye’de Kurumsal Dönüşüme olan farkındalığı
artırmak için kutlamanın yapıldığı tarih olan 9 Nisan tarihinin “Kurumsal
Dönüşüm Farkındalık Günü” olarak belirlenmesi yönünde büyük bir adım atıldı,
gecede, katılımcılarının desteğiyle imza toplanmaya başlandı.
Bu sene başından başlayarak etkinliklere
yönelik artan yoğun ilgi ve üyelerinin desteğinden dolayı ERP Komitesi ve
Kurumsal Dönüşüm Platform’u bu sene “hayalcilikle” itham edildiği bir dönemini
geride bıraktı ve önemli katkılar sağladığına inananların sayısı da artış
gösterdi.
Bu anlamda, ” Marka bağımsız deneyim
paylaşımı” modeli çok önemli vaatler taşımaya devam ediyor.
Kendi alanlarında yetki, birçok vizyoner
yönetici, danışman ve akademisyen, platform içinde attığı adımlarla bir yandan
kendi kariyerlerini devam ettirip öte yandan da sektörün sorunlarının çözümüne
ortak oluyorlar.