5. Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günü 16 Kasım Pazartesi günü İstanbul'da düzenleniyor.

Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günlerinin (#5) beşincisini abas Türkiye ile birlikte 16 Kasım Pazartesi günü İstanbul'da düzenleniyor olacak.
Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programı Devam Ediyor.
Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler’in güncel bilgileri aldığı, teknolojik trendleri takip ettiği, proje yönetim metodolojilerini tartıştığı ve kurumsal yazılım üreticileri ile direkt iletişim kurabilecekleri kanalı oluşturdukları, günleri düzenlemeye devam ediyoruz. Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri’nin ilki 20 Nisan Pazartesi günü Microsoft Türkiye’nin ofisinde, ikincisi 20 Mayıs günü IAS’nin ofisinde, üçüncüsü 23 Haziran Salı günü LOGO Yazılım Gebze Kampüsü 'nde, dördüncüsü 7 Ekim Çarşamba günü Infor Türkiye evsahipliğinde ByOtell'de düzenlenmişti.


Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günlerine Katılan Yönetim, Bilişim Danışmanları ve Akademisyenler:
Abra Bilişim, Admin Bilişim, Aren Üniversitesi, Arend Endüstriyel Dan, Arisma Yönetim Danışmanlığı, Bilgi Ünivetrsitesi, DND Danışmanlık, Etkin Bilişim Yönetim, Evrensel Danışmanlık, Faysis, Fins Bilişim Hizmetleri, Gazi Üniversitesi, Gonzey Danışmanlık, Grup Peryod, Güven LLC, Hencan Danışmanlık, HMH Ltd., Hydron Consulting, İlke Çözüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, Kar Enstitüsü, MAG Consulting, Maltepe Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, MNC Enerji, Okan Üniversitesi, Optimum Planlama, Projesis Danışmanlık, Sam Danışmanlık, Sezgim Danışmanlık, Sistem Danışmanlık, Teolupus Denetim ve Yönetim Danışmanlığı, Venti Danışmanlık, Yordan Yönetim Dan.

Kurumsal Yazılımlar ve Teknoloji Günleri Programına katılabilmek için ERP Komitesi ve Kurumsal Dönüşüm Platformunun Akademisyen veya Yönetim Danışmanı üyesi olmanız yeterlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder