ERP Komitesi 6. Bölgesi olan Hatay’da Bölge Temsilcisi Görevine Başladı.


10 Mart 2015 tarihinden itibaren ERP Komitesi Gaziantep bölgesi temsilciliği görevini sürdürmekte olan Sn. Erhan Korkmaz, 9 Kasım’dan itibaren Hatay temsilciliğine geçmiştir. Erhan Korkmaz, Gaziantep bölgesinde olduğu gibi Hatay’da da Sanayi, ERP Kullanıcıları, Akademisyenler, Yönetim Danışmanları, Sanayi Odaları, Kosgeb vs kurumlarla ilişkilerin daha etkin sürdürülmesine katkı sağlıyor olacak.

Hatay bölgesi ERP Komitesi temsilcimiz Erhan Korkmaz hakkındaki bilgileri, kendi ifadeleriyle yazdığı öz geçmişinde bulabilirsiniz. 

Temmuz 1987, İskenderun doğumluyum. 2006 yılında, eğitim dili tamamen İngilizce olan Gaziantep Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümüne başladım.  1 yıl hazırlık, 4 yılda lisans eğitiminin ardından 2011 yılında mezun oldum. Okulumu bitirir bitirmez yine Endüstri Mühendisliği ana bilim dalı altında lisans üstü eğitimime başladım, Ocak 2014’te mezun oldum. Lisans üstü eğitimde tez konum, kurumsal kaynak planlaması sistemlerinin simülasyon uygulamaları ile entegrasyonuydu.


Ocak 2011 de Festival Halı’da başlamakta olan ERP projesine dahil oldum, ve o tarihten itibaren ERP sisteminin kuruluşu, geliştirilmesi, süreç analizleri, kullanıcı eğitimleri gibi tüm ERP geçiş aşamalarında yer aldım. Şirketin bünyesinde olan ve farklı lokasyonlardaki tüm işletmelerde uzaktan ve yakından destek, fabrika satış mağazalarına perakendecilik modülünün kurulması, sahada bulunan personelin izlenebilirliğinin artırılması için onay süreçlerinin kurgulanması gibi bir çok proje geliştirildi.

Korkmaz, halen İskenderun Demir Çelik A.Ş’de yazılım mühendisi olarak bilgi işlem kariyerine devam ediyor.

Korkmaz’a Gaziantep’ten sonra Hatay bölgesindeki temsilcilik görevinde de başarılar diliyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder