ERP Komitesi Adım Adım ERP 2. Adım Semineri 14 Mart Cumartesi günü Okan Üniversitesi Hasanpaşa Kampüsü'inde düzenlendi.


Adım Adım ERP Seminerleri dizisinin 2. Adım Semineri 14 Mart 2015 Cumartesi günü Okan Üniversitesi Meslek Yüksekokulu’nda düzenlendi. Seminere konuşmacı olarak katılan akademisyen üyemiz Sn. Dr. Batuhan Kocaoğlu’na ve seminere evsahipliği yapan Meslek Yüksek Okulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Bilgin Orhan Örgün’e çok teşekkür ederiz.

İş hayatının, işletme yapılarının ve iş modellerinin hızla değiştiği günümüzde, işletmelerin bu ortama uyum sağlayabilmek ve öldürücü rekabet ortamında hayatta kalabilmek için iş modellerini hızlı bir şekilde değiştirmeye ve sistemlerini entegre etmeye ihtiyaçları vardır. Bu noktada işletmelerin ERP programlarına ve bu programları işletebilecek personele olan ihtiyaçları her geçen gün daha fazla artmaktadır.

Bu kapsamda, Okan Üniversitesi Meslek Yüksekokulu olarak ERP programlarının Türk iş dünyasında daha yaygın ve etkin bir şekilde kullanılması için faaliyet gösteren ERP komitesinin faaliyetlerini uzun zamandan beri takip ediyor ve destekliyoruz.


İş hayatına en yakın üniversite olmak prensibiyle hareket eden okulumuzda öğrencilerimizin ERP programlarını tanıması ve çalışma hayatında kullanabilmesi amacıyla dersler planlıyoruz. Okulumuzda öğretim imkanı sunduğumuz 37 programımızın tamamında uyguladığımız sektörle işbirlikleri ve etkin staj uygulamaları sayesinde, işletmelerde reel olarak kullanılan farklı ERP programlarını tanımaları ve bunların eğitimlerini alabilmeleri için öğrencilerimize fırsatlar sunuyoruz.