Başlamak, başarmanın yarısıdır...

ERP Komitesi ’nin, kurumsal çözüm üreticileri, kullanıcıları, yönetim danışmanları, akademisyenler ve medya temsilcisi olan tüm üye profillerinin katılımıyla, 9 Nisan Perşembe günü düzenlenen ERP Komitesinin 3. yaş günü kutlamasının ardından TechInside Yayın Koordinatörü Sn. Fatih Sarı’ nın düşünce ve yorumlarını paylaştığı röportajı yayınlıyoruz. 

Bundan birkaç yıl önce ya da başka bir deyişle dört yıl kadar önce sevgili Göker, ERP Komitesi fikrini anlatmaya başladığında “hah sıkı yorucu bir macera başlıyor” dedim kendi kendime. Gerçekten de geçen süre zarfında harika bir macera yaşadık ve yaşamaya da devam ediyoruz. Komite fikrine ilk günlerde sıcak bakma sebebim o dönem Bilişim Muhabirleri Derneği (BMD) başkanı olarak da görev yapmamdı. BMD başkanlığı döneminde yakından gözlemlediğim kadarıyla da ülkemizdeki bilişim STK’ları sivil toplum örgütü olma misyonundan ziyade etkinlik, araştırma gibi işler yaparak “kar merkezi” olma yolunu seçmişlerdi. Tabii ki bu bir seçim ama eğer adınız STK olacaksa da bu gibi “detaylar”a dikkat edeceksiniz. En başından beri bir dernek olmama ve komite olarak devam etme fikrini bu kadar benimsemem ve destek vermemim altında yatan gerekçe de kısaca bu oldu diyebilirim.

Bir yandan ilk günlerde yaptığımız toplantılara bakıp tartışma konularını düşünüyorum. Bir yandan da üçüncü yıl buluşmasındaki kalabalığı ve konuşulanları hatırlıyorum. Diyorum ki kendi kendime bu iş oldu, Göker dostumuz bu işi başardı. Şimdı sıra desteği devam ettirmekte ve komiteyi 6 binli sayılardan daha üst seviyelere taşımakta.


Emeği geçenlerin aklına sağlık, geçeceklerin de fikrine sağlık diyor ERP Komitesi’ne nice başarılı seneler diliyorum.